MKC EN ISO 9001 - Sistemet e menaxhimit të cilësisë - Kërkesat
Ky standard specifikon kërkesat për një sistem të menaxhimit të cilësisë kur një organizatë:
a) duhet të demonstrojë aftësinë e tij për të ofruar vazhdimisht produkte dhe shërbime që kënaqin klientët dhe kërkesat ligjore dhe rregullatore në fuqi, dhe
b) synon të përmirësojë kënaqësinë e klientit nëpërmjet aplikimit efektiv të sistemit, duke përfshirë proceset për të përmirësuar sistemin dhe për të siguruar përputhjen me kërkesat ligjore dhe rregullatore të klientit dhe ato në fuqi.
Të gjitha kërkesat e MKC EN ISO 9001 janë të përgjithshme dhe synohen të zbatohen për çdo organizatë, pavarësisht nga lloji ose madhësia e saj, ose produktet dhe shërbimet që ofron.
Miratimi i një sistemi të menaxhimit të cilësisë është një vendim strategjik i një organizate që mund të ndihmojë në përmirësimin e performancës së saj të përgjithshme dhe të sigurojë një bazë solide për iniciativat e zhvillimit të vazhdueshëm.
Përfitimet e mundshme për një organizatë nga zbatimi i një sistemi të menaxhimit të cilësisë bazuar në këtë standard ndërkombëtar janë:
a) aftësia për të ofruar vazhdimisht produkte dhe shërbime që plotësojnë kërkesat të përdoruesit dhe kërkesat ligjore dhe rregullatore në fuqi;
b) inkurajimi i mundësisë së rritjes së kënaqësisë së përdoruesit;
c) adresimin e rreziqeve dhe mundësive që lidhen me kontekstin dhe qëllimet e tyre;
d) aftësia për të demonstruar përputhjen me kërkesat specifike të sistemit të menaxhimit të cilësisë.
Ky standard ndërkombëtar mund të përdoret nga palët e brendshme dhe të jashtme.
Kërkesat e sistemit të menaxhimit të cilësisë të specifikuara në këtë Standard Ndërkombëtar janë plotësuese me kërkesat e produktit dhe shërbimit.
Ky standard ndërkombëtar promovon një qasje procesi që përfshin ciklin Plan-Bë-Check-Act-PDCA dhe të menduarit e bazuar në rrezik.
Qasja e procesit i lejon organizatës të planifikojë proceset e saj dhe ndërveprimin e tyre.
Cikli PDCA i mundëson organizatës të sigurojë që proceset e saj janë të pajisura me burime adekuate dhe menaxhohen në mënyrë adekuate, dhe se mundësitë për përmirësim janë identifikuar dhe zbatuar.
Mendimi i bazuar në rrezik i lejon organizatës të përcaktojë faktorët që mund të ndikojnë në procesin e saj dhe sistemin e saj të menaxhimit të cilësisë të devijojë nga rezultatet e planifikuara, të vendosë menaxhim parandalues në mënyrë që efektet negative të minimizohen dhe maksimizohen mundësitë kur ato shfaqen. (shih pikën A.4).
Përmbushja e vazhdueshme e kërkesave dhe ballafaqimi me nevojat dhe pritjet e ardhshme është një sfidë për organizatën në një mjedis gjithnjë e më dinamik dhe kompleks. Për të arritur këtë qëllim, organizata mund ta ketë të nevojshme të adoptojë forma të ndryshme përmirësimi, përveç korrigjimit dhe përmirësimit të vazhdueshëm, si ndryshimi i papritur, inovacioni dhe riorganizimi.
Parimet e menaxhimit të cilësisë
Ky standard ndërkombëtar bazohet në parimet e menaxhimit të cilësisë të përshkruara në standardin ISO 9000. Përshkrimet përfshijnë një deklaratë të secilit parim, një shpjegim se përse ky parim është i rëndësishëm për organizatën, disa shembuj të produkteve që lidhen me atë parim dhe shembuj të aktiviteteve tipike.për të përmirësuar funksionimin e organizatës gjatë zbatimit të parimit.
Parimet e menaxhimit të cilësisë janë:
përqendrohuni te përdoruesi;
udhëheqja; punësimi i njerëzve;
qasja e procesit,
përmirësim;
marrjen e vendimeve të bazuara në fakte;
menaxhimi i marrëdhënieve të ndërsjella.
Standarde të tjera të përfshira në menaxhimin e cilësisë
MKC EN ISO 9004 - Menaxhimi për suksesin e vazhdueshëm të organizatës - Qasja e menaxhimit të cilësisë
MKC ISO 10001 - Kënaqësia e klientit - Udhëzime për menaxhimin e organizatave
MKC ISO 10002 - Kënaqësia e klientit - Udhëzime për trajtimin e ankesave në organizata
MKC ISO 10003 - Kënaqësia e klientit - Udhëzime për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve të jashtme ndërmjet organizatave
MKC ISO 10004 - Kënaqësia e klientit - Udhëzime për monitorim dhe matje MKC ISO 31000 - Menaxhimi i rrezikut - Udhëzime
MKC EN IEC 31010 - Menaxhimi i rrezikut -- Teknikat e vlerësimit të rrezikut
dhe shumë standarde të tjera të miratuara nga ИСРСМ ТК 9 - Менаџмент со квалитет, животна средина и ризици